Zmień kontrast Zmień kontrast

• Czcionka domyślna
  • Czcionka średnia
  • Czcionka duża

W dniach od 24.09.2020 r. do 26.09.2020 r. przebywaliśmy na wyjeździe integracyjnym w Radkowie. Po przyjeździe i zjedzeniu pysznego obiadu wspólnie wybraliśmy się na spacer na Platformę widokową na Guzowatej. Trudy wędrówki wynagrodziły piękne widoki gór. Następnego dnia rano wyruszyliśmy do Czech do Skalnego Miasta, gdzie mieliśmy okazję podziwiać formy skalne wyrzeźbione przez naturę. Wspinaczka po skałach oraz widok ze szczytów wywoływał u dzieci niesamowite emocje zachwytu i radości. Po powrocie spędziliśmy czas na tańcach i wspólnych rozgrywkach w kalambury. Wspólna zabawa oraz grupowa rywalizacja wywołały dużo uśmiechu na twarzach wszystkich uczestników. Ostatniego dnia naszej wycieczki pojechaliśmy do Dvur Kralove, gdzie podziwialiśmy jedno z najpiękniejszych ogrodów zoologicznych w Czechach, słynącego z największej liczby gatunków zwierząt afrykańskich. Największą atrakcją dla dzieci i wychowawców była przejażdżka zoo-busem po Safari. Dzięki przewodnikowi mogliśmy wzbogacić wiadomości na temat dzikich zwierząt żyjących na kontynencie afrykańskim. Po powrocie do Radkowa posililiśmy się domowym obiadem i wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Pomimo deszczowej pogody dopisywały wszystkim dobre humory.