Zmień kontrast Zmień kontrast

• Czcionka domyślna
  • Czcionka średnia
  • Czcionka duża

W dniach 18-20.06.21r. byliśmy w Radkowie i okolicach. Najpierw udaliśmy się do Barda na spływ pontonowy. Trasę ok. 15 km pokonaliśmy w czasie 4 godzin. Było wesoło i zabawnie. Następnie udaliśmy się na łowisko pstrąga, gdzie była możliwość złowienia ryb. Chłopcy z zapałem przystąpili do wędkowania a młodsi korzystali z placu zabaw.  Po atrakcjach zjedliśmy obiad i wyruszyliśmy do Radkowa.  Na miejscu czekała na nas kolacja a później poszliśmy  nad Zalew Radkowski.                Drugiego dnia zaraz po śniadaniu, udaliśmy się z przewodnikiem sudeckim w góry. Zwiedzaliśmy Ekocentrum Narodowego Parku Gór Stołowych, gdzie było dużo multimedialnych, interaktywnych ekspozycji, które zainteresowały zarówno młodszych, jak i starszych. Odwiedziliśmy również muzeum „Szlak Ginących Zawodów”, gdzie mieliśmy okazję toczyć naczynia oraz uczestniczyć w pokazie kowalstwa. Po powrocie do Radkowa, czekały na nas wieczorne niespodzianki – ognisko z kiełbaskami oraz gry i zabawy sportowe.                                                                                                                                       Trzeciego dnia udaliśmy się Szlakiem Grzybów do Wambierzyc. Tam uczestniczyliśmy we Mszy Św. w Bazylice Wambierzyckiej.W drodze powrotnej zwiedziliśmy jeszcze Polnicę Zdrój, gdzie zjechaliśmy letnim torem saneczkowym i spacerowaliśmy po Parku Zdrojowym.

Wyjazd integracyjny był bardzo udany i jeszcze długo będziemy go wspominać.